:  مگنا ار ايكس به همراه اشانتيون - داروي گياهي طبيعي براي افزايش آرشیو مطالب 1401 | کافی استار باکس

 بهترین قرص تاخیری در داروخانه ها کدام اند؟ بهترین قرص تاخیری خارجی داده های زیادی از مشکل زود انز

جمعه 9 دی 1401
16:13
استار باکس

بهترین قرص تاخیری در داروخانه ها کدام اند؟

بهترین قرص تاخیری خارجی

داده های زیادی از مشکل زود انزالی و اختلال نعوظ مردان مبتلا به دست ما رسیده، وجود دارد. ولی به خاطر تحقیقات دانشمندان، از هر چند مرد ایرانی یک نفر این موارد را تجربه کرده یا می کنند. اما عصر جدید برای بیشتر مشکلات یک جوابی دارد.درمان سریع و تاثیر گذار برای این مشکل، مصرف قرص تاخیری است.

برای هر زوجی داشتن یک رابطه جنسی مناسب جزو ضروریات است. این خواسته ها نه فقط روابط خصوصی ما بین هم را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه زاد و ولد آنها نیز به امر بستگی دارد.
اما مشکلات جدی در این راه پیش می آید. شکل گیری آنها می‌تواند ریشه در درون افراد و دیگر مسائل زندگی طرفین داشته باشد. مشکلات نعوض و زود انزالی از جدی ترین مشکلات مردان است.
اگر شما نیز دارای مشکلات نعوظ و شلی الت یا زود انزالی هستید، ما در این مقاله شما را کمک خواهیم کرد تا بهترین راه حل را انتخاب کنید و یا اگر تمایل به استفاده از قرص تاخیری دارید، بهترین و قویترین آن را انتخاب کنید.
قرص تاخیری چیست

قرص تاخیری

قرص‌های تاخیری یا delay pills با بالا بردن تایم رابطه جنسی و تاخیر در آن، کمک شایانی به مدت دار شدن رابطه جنسی و در نتیجه لذت بخش تر شدن آن کمک خواهد کرد

بیشتر قرص‌های تاخیری، پیشگیری کننده ی بازجذب سروتنین (SSRI) هستند. همینطور قرص‌ها و کپسول های متفاوتی برای درمان زود انزالی و نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادامه این مقاله به تک تک آنها خواهیم پرداخت.

سفارش قرص تاخیری

دلایل زود انزالی در آقایان

موقعی کخ شخص حین رابطه زناشویی قبل از موعد مقرر ارضا شود، دارای مشکل زود انزالی است.اما اگر این مشکل را گه گاه ببینید نباید نگران شوید. اما موقعی که کنترل آن دست شما نباشد، باید به فکر درمان موثر باشند.
پژوهشگران دلایل قطعی را برای این مشکل نگفته اند ولی در کل می توان در دوسته آن را بررسی کرد: علل روحی و روانی، دلایل بیولوژیکی. در ادامه به تشریح این علت ها خواهیم پرداخت.

علت روحی

بیشترین علل زود انزالی مردان بخاطر مشکلات روحی و روانی است. مشکلاتی مانند ترس، عدم اعتماد به نفس، استرس و کنار نیامدن با وضعیت بدن و تجربه مواردی مانند رابطه زناشویی در سن پایین و تجاوز، باعث عدم کنترل انزال می شود.
اگر مشکلات بالا را داشته باشید، شما دچار مشکلات انزال هستید.

دلایل بیولوژیکی و درونی

در درون انسان بخاطر بعضی از بیماری ها و ناتوانی های جسمی فرد را دچار زود انزالی می کند تا شخص محتاج دارو و قرص های تاخیری باشد. نداشتن تعادل هورمونی، امراضی مانند پروستات مانند التهاب و عفونت اندام درونی، ژتنیک و وراثت و بیماری تیروئید از این قبیل مشکلات است.
قرص و اسپری تاخیری چه هستند و چه تاثیری روی بدن می‌گذارند؟

تاثیر قرص تاخیری در درمان زود انزالی

اگر مشکلات و امراضی از ای قبیل را به حال خود رها کنیم و درمانی برای آن پیدا نکنیم چه بسا اوضاع وخیم تر و پیچیده تر خواهد شد.
شاید در دل کردن با درمانگر جنسی درباره مشکلات زناشویی در بیشتر اوقات برای اشخاص ایجاد احساس شرم کند، ولی باید این پروسه را تا آخر رفت. چرا که با برطرف نشدن این مشکلات، اعتماد به نفس نیز کاهش پیدا می کند و سرد مزاجی جنسی افزایش می یابد.
برای درمانجالبترین داروهای تاخیری‌های موجود در داروخانه‌ها ارکتو است. این قرص از خانواده ویاگرا بوده چرا که سیلدنافیل تشکیل دهنده بدنه اصلی این قرص است و کارکرد اصلی‌‌ آن برای درمان اختلال نعوظ است. با این قرص نیز می توانید تاخیر در انزال را تجربه کنید.
قرص تاخیری ارکتو

قرص گیاهی دایان مکس

داروی گیاهی دایان مکس در ساختار و فورمول خود از متریالی استفاده می‌کند که حداقل عوارض را برای بدن داشته باشد. کپسول دایان مکس بخار گیاهی بودن از تمر هندی نیز در آن استفاده می شود. دایان مکس گیاهی ترین قرص تاخیری است

قرص زینگا لایف

یکی قویترین محصولات تاخیری مردانه، زینگا لایف است. ترکیبات زینگا لایف عبارتست از: جینکو، جنسینگ و خارخاسک! زینگا لایف قادر است به بهبود اختلالات نعوظ و تقویت انزال کمک کند.
قرص تاخیری زینگا لایف

قرص گیاهی آفرودیت

یکی دیگر از قرص‌های خوب گیاهی برای درمان زود انزالی آفرودیت است. این قرص از جمله داروهایی است که برای بانوان نیز تجویز می‌شود.
در فرمولاسیون آفوردیت از زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک استفاده شده است. مصرف این قرص در آقایان قوای جنسی را تقویت کرده و به افزایش میل جنسی بانوان نیز کمک می‌کند.

قرص پاروکستین

پاروکستین را پزشکان برای بیماران افسرده تجویز می کنند که در درمان مشکلات جنسی و زود انزالی نیز استفاده می شود. این دارو با ایجاد حس آرامش و کنترل استرس انزال را به تاخیر می اندازد. حتما در صورت استفاده جنسی این محصول از پزشک مربوطه اجازه مصرف آن را بگیرید.

قرص سرترالین

سرترالین نیز جزو داروهای مهم ضد افسردگی برای بیماران افسرده است همچنینبرای حمله‌های پانیک اتک، اختلالات وسواس بیماران، اختلال استرس پس از سانحه، اختلال اضطراب اجتماعی از آن استفاده می شود. این قرص تاخیر دهنده که برای افسردگی نیز تجویز می شود، حتما برای مصرف باید به میزان ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم و تحت نظر پزشک مصرف گردد.
قرص تاخیری سرترالین

قرص داپرولانگ

قرص داپرولانگ ۳۰ حاوی ۳۰ میلی گرم قرص تاخیری داپوکستین است که سبب دیر انزالی می‌شود. این قرص را به‌علت وجود داپوکسیتین در فرمولاسیون آن، نباید هر روز و به‌صورت مداوم مصرف کنید.
داپرولانگ برای استفاده افراد ۱۸ تا ۶۰ ساله مناسب است. این دارو نیز حتما با تجویز پزشک مصرف شود و از خوردن خود سرانه آن دوری کنید.
قرص داپرولانگ اصل

قرص داپوژیل

مصرف داپوژیل می تواند قرص تاخیری خوب برای شما باشد همچنین کنترل بالایی روی زمان آن داشته باشید. قرص داپوژیل الحاوی در پکیج ۴ تایی تنها با ارائه نسخه پزشک مربوطه در داروخانه‌ها عرضه می‌شود. از خوردن بیش از یک قرص داپوکستین در هر ۲۴ ساعت اکیدا پرهیز کنید.
قرص داپوژیل

قرص تادارکس

تادارکس برای نعوظ مردان کاسازتر است اما از آن به عنوان قرص تاخیری نیز یاد می شود. این قرص برای تقویت جریان خون در آلت آقایان بی نظیر است. مکانیسم اثر قرص تادارکس ۲۰ (تادالافیل) برای درمان ناتوانی جنسی است که می توان آن را نیم ساعت قبل رابطه مصرف کرد.
قرص تادارکس

قرص اس دی اف

از قرص‌ (اس دی اف۵۰mg(سیلدنافیل) می توانید هم برای درمان نعوظ ضعیف و هم برای درمان زود انزالی بهره بیرید. قرص اس دی اف مرهم دارو همزمان با دیگر قرص هایی نعوظ کارایی دارند، نباید مورد مصرف قرار گیرد.

قرص یا کپسول تاخیری دیلی کیم ممسک

دارو یا قرص دیلی کیم ممسک یک داروی تاخیری قوی مفید بوده و ترکیبات آن کاملا گیاهی و طبیعی می باشد. عصاره اصلی و ساختار آن از تمر هندی است که کمترین عوارض را برای بدن دارد. دیلی کیم ممسک علاوه بر تاخیر در انزال می توان در شق کردن آلت نیز مفید باشد. برای مصرف آن بهتر است ۲ ساعت قبل رابطه اقدام کنید.
چند تا پیشنهاد افزایش سایز الت مردان:

قرص سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما

یکی از قوی ترین و بهترین قرص تاخیری‌های گیاهی موجود در داروخانه sinorex سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما است. محتوای طبیعی و گیاهی زیادی مثل جنسینگ، جینکوبیلوبا و یوهمبین به‌کار رفته است.
کپسول سینورکس آر ایکس به بهبود قوای جنسی مردان کمک کرده و همچنین بر رفع اختلالات نعوظ در مردان به تقویت جسمی و روحی مردان نیز کمک می کند.
قرص زود انزالی یا تاخیری

سوالات رایج درباره انواع قرص های تاخیری خارجی و گیاهی

شاید برای شما نیز سوالاتی در مورد کیفیت و مصرف قرص های تاخیری پیش آید که ما در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد

۱- مدت زمان تاثیر قرص های تاخیری چقدر می باشد؟

مقدار تاثیر قرص تاخیری به دوز مصرفی آن مربوط است. ولی در کل اثر آن کمتر از ۲ ساعت و بیشتر از نیم ساعت است.

۲- آیا قرص های تاخیری برای درمان مشکلات نعوظ نیز مفید است؟

نمی‌توان به صراحت گفت که همه قرص های تاخیری برای درمان نعوظ نیز مفید است. عضی از این قرص های تاثیر زیاد و بعضی دیگر نیز تاثیر ضعیفی بر نعوظ دارد. بر این اساس شما باید قرص را انتخاب کنید که مناسب مشکلات جنسی شما باشد.

۳- آیا اختلال نعوظ را می توان قطعی درمان کرد؟

هیچ درمان قطعی و همیشگی برای نعوظ در دنیا وجود ندارد. شما می توانید با انواع قرص های تاخیری و وکیوم مردانه و یا راه های پزشکی به درمان مقطعی آن بپردازید و انزال خود را بیشتر کنترل کنید.

۴- بهترین زمان مصرف قرص تاخیری

زمان مصرف قرص تاخیری با دیگر قرص های متفاوت است چرا که دوز مصرف آنها باهم فرق دارند. بعضی از قرص های تاخیری در زمان کمتری اثر خود را می گذارد و بعضی نیز در تایم بلند مدت. اما به‌طور میانگین زمان بین نیم ساعت تا ۴ ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی است.

۵- عوارض قرص های تاخیری چیست؟

عوارض هر قرصی تقویت جنسی و تاخیری بسته به بدن فرد و ساختار قرص متفاوت است. از عوارضی شایع‌تری که بعضی از داروهای تاخیری در بدن نشان می‌دهند می‌توان به خواب‌آلودگی، عصبی شدن، خارش، سوء هاضمه، توهم و اختلال خواب، درد های عضلانی، بی‌قراری، استرس و افسردگی اشاره کرد.

۶- قرص تاخیری اصلو خوب را از کجا بخریم؟

نمونه‌های فیک و تقلبی زیادی برای درمان اختلات زود انزالی و نعوظ وجود دارد. این داروها علاوه بر آن که مشکلات جنسی شما را درمان نمیکند هزینه های زیادی نیز خواهید پرداخت. شما با خرید قرص تاخیری اصل از داروخانه‌ کوثر طب kosartebs.net می‌توانید نسبت به کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کرده و مشکلات نعوظ و زود انزالی خود را درمان کنید.

داروخانه کوثر طب یک مرکز خرید داروهای توان بخشی جنسی زوجین است. شما با خرید نیازهای جنسی و زناشویتان از این داروخانه دیگر نیازی ندارید تا نسبت به کیفیت محصولاتتان نگرانی داشته باشید.

به امید دیدار مجدد شما عزیزان


[ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

عوارض قرص لاغری ادیوس قرص آدیوس نیز به همانند دارو های دیگر در کنار فواید لاغری فراوان عوارضی نیز د

شنبه 5 آذر 1401
16:46
استار باکس

عوارض قرص لاغری ادیوس

قرص آدیوس نیز به همانند دارو های دیگر در کنار فواید لاغری فراوان عوارضی نیز دارد. در موارد کمی دیده شده بعضی از افراد به مصرف ادیوس حساسیت نشان داده اند. برای کاهش خطر عوارض، حتما به اندازه دوز معین شده مصرف کنید و دستور العمل های گفته شده را رعایت کنید. این عوارض نیز بصورت نادر پدیدار می شود که شامل معده درد، نفخ معده، اسهال و حالت تهوع می باشد. اگر این عوارض را مشاهده کردید تما ادامه مصرف قرص ادیوس بپرهیزید و مایعات زیاد بنوشید. اگر عوارض جانبی بیشتر شد،از ادامه مصرف ادیوس خود داری کنید و با دکتر خود تماس بگیرید. موارد زیر از دیگر عوارض قرص لاغری ادیوس است. اسهال سوزش معده افت قند مسمومیت مشکلات کبدی رقیق شدن خون خشکی دهان سرگیجه آلرژی درد پشت بی‌خوابی از هیچ دارویی اضافی استفاده نکنید. اگر در مورد استفاده از این محصول سوال دارید، از پزشک و یا داروساز بپرسید. هدف شرکتول سلامتی بعد لاغری برای شما است.

سوالاتی در مورد قرص لاغری ادیوس

۱-آیا قرص ادیوس در کنار دیگر مواد غذایی مجاز است؟ هیچ ترس و نگرانی مصرف ادیوس در کنار دیگر مواد غذایی و وعده‌های غذایی مانند میلک شیک، سوپ‌ها یا اسموتی‌ها به عنوان بخشی از رژیم غذایی کنترل شده وجود ندارد. اگر نگرانی در مورد مصرف ادیوس کنار موارد گفته شده بالا دارد با پزشک متخصص مشورت کنید.

۲– آیا با مصرف ادیوس به ورزش و رژیم غذایی نیاز دارم؟ بله! باید قرص ادیوس را در کنار رژیم غذایی کنترل شده و ورزش مصرف کنید؛چون اثر گذاری ادیوس را بالا می برد.

۳– آیا افراد گیاه خوار نیز می توانند از ادیوس استفاده کنند؟ ادیوس و ادیوس مکس هر دو برای گیاهخواران مناسب هستند. ولی هیچکدام برای افراد وگان مناسب نیستند.

۴– آیا ماده داخل ادیوس برای افرادی که الرژی دارند مجاز است؟ کره دانه‌ای که به آدیوس اضافه می‌شود از پوست درخت بادرنات (درخت کره) تولید شده است. بنابراین این ماده خاص نباید هیچ عارضه جانبی را برای مبتلایان به حساسیت ایجاد کند. اگر درباره این مورد مطمئن نیستید، لطفاً بهترین قرص لاغری بهترین مدل قرص لاغری طریقه مصرف قرص ادیوس طریقه مصرف قرص لاغری ادیوس


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قرص بزرگ کننده آلت تناسلی یا کرم بزرگ کننده آلت تناسلی ؟ هر کدام چه کاری انجام میدهند ایا درمانی هست

شنبه 28 آبان 1401
23:16
استار باکس

قرص بزرگ کننده آلت تناسلی یا کرم بزرگ کننده آلت تناسلی ؟ هر کدام چه کاری انجام میدهند ایا درمانی هستند ؟ قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه

توضیحات

بهترین داروی افزایش سایزآلت بهترین قرص تاخیری و حجم دهنده ایرانی سوالی هست که بیشتر کاربران از ما می پرسند برای همین منظور صفحه ایی درست کردیم تا بهترین قرص تاخیری و بزرگ کننده موجود در داروخانه رو در یک صفحه معرفی کنیم .

خرید قویترین قرص بزرگ کننده فوری به این دسته بندی مراجعه کنید .

بهترین داروی افزایش سایزآلت داروی افزایش سایزآلت یا بهتر بگم قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان قرص افزایش طول دستگاه تناسلی مردان چگونه خرید کنیم . قیمت قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی”>قیمت قرص بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی چند هست ؟ با ما همراه باشید تا به پاسخ تمام سوالاتتون برسید .

در این مقاله بهترین داروی افزایش سایزآلت ما و قوی ترین “قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه را به شما معرفی خواهیم کرد . که از نظر کارایی قیمت و رضایت مشتری در حد مقولی ظاهر شدن ولی این دقیقا تضمینی برای صد درصد جواب دادن روی بدن شما نیست . تمام قرص های زیر چند تا کار رو مشترک انجام میدن ولی این که کدام مناسب شما هست با مشورت با پزشک و یا با یک بار مصرف میتونید متوجه آن بشید .

بزرگ کننده آلت تناسلی مردان دائمی،

قرص کلفت کننده آلت تناسلی اروس ویگور

،کرم کلفت کننده آلت تناسلی

لازم به ذکر هست قرص ویگرکس پلاس مشتری داشتیم به صورت 99 درصدی راضی بوده و به دوستان و اشنایان هم معرفی کرده ولی شخصی هم داشتیم هیچ تاثیری روش نداشته ولی خوب درصد کمتری این اتفاق براشون افتاده به هر حال اینها رو گفتم بدونید همه چی صد درصدی نیست .


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

در دهان در سیر شدن تاثیر دارد ،نیازی به شمردن نیست

دوشنبه 23 آبان 1401
0:38
استار باکس

نکته برای کاهش وزن :استفاده از بشقاب های

کوچک تحقیقات نشان داده افراد تمایل دارند غذا را تا آخر بخورند حتی وقتی سیر شدند، استفاده از بشقاب کوچک شانس پرخوری را کاهش می دهد ؛البته بهتر است در هر حال چند ثانیه قبل از اینکه کاملاً سیر شوید از خوردن دست بکشید.

تهیه کردن لیست خوردنی ها از نکات کاهش وزن است

لیستی از موادی که نیاز دارید تهیه کنید و از خرید مواد ناسالم و ف نظر کنید ، بهتر است چیزهایی که در لیست نوشته اید را بخرید نه یشتر نه کمتر.
اجتناب از خوردن غذاهای مضر
اگر هدفتان کاهش وزن و خوردن غذاهای سالم است غذاهای مضر و فست فودی را کنار بگذارید چون اگر این غذاها مقابلتان باشند بیشتر حوس می کنید بخورید.

نکته برای کاهش وزن :خوب وبه اندازه جویدن غذا

قرص مگنارکس بهترین بزرگ کننده آلت و افزایش توان جنسی


قرص مگنا ار ایکس بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مردان

Tagsمگنا ار ایکس خرید


مطالعات نشان داده جویدن غذا 32 بار در دهان در سیر شدن تاثیر دارد ،نیازی به شمردن نیست فقط مطمئن شوید مزه ی غذا را قبل ازقورت دادن چشیده اید ؛ فراموش نکنید جویدن زیاد اشتها را کم میکند.

نکته مهم و پرتکرار متخصصان برای کاهش وزن :خوردن صبحانه سالم


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برخی نقاط تگرگ و در نقاط مستعد

جمعه 13 آبان 1401
2:25
استار باکس

همچنین طی 24 ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد101 قرار داشت و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده بود. ویگرکس پلاس در تهران


خرید قرص ویگرکس پلاس لویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، و گلستان و روز جمعه (13 آبان‌ماه) در خراسان‌های رضوی


[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

علاوه بر دست یافتن به کمری باریک تر،

چهارشنبه 11 آبان 1401
1:49
استار باکس

رب بنفش محصول شرکت گلوریا اسپانیایی است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشد. قرص لاغری گلوریا (کپسول مشکی) (Gloria) درب بنفش با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شود.بنابریان با مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید علاوه بر دست یافتن به کمری باریک تر، از شر چربی های قدیمی دور شکم و پهلو راحت شوید.

همچنین قرص لاغری گلوریا (کپسول مشکی) (Gloria) درب بنفش جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها 10الی12 ساعته ، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیرد

قرص لاغری گلوریا سفارش (Gloria) درب بنفش

قرص لاغری گلوریا



[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اعتماد به نفس بالا

جمعه 25 شهريور 1401
23:46
استار باکس

عوارض عدم تخلیه اسپرم در مردان

تخلیه نشدن اسپرم اگر به خاطر بیماری یا علت خاصی همراه نباشد، معمولا عارضه ای را در بر نمی گیرد

موضوع تخلیه نشدن اسپرم برای مردان یک نگرانی خاصی را دارد ولی در یک جمله میتوان به این دسته از اقایان گفت که معمولا عارضه ای برای تخلیه نشدن اسپرم وجود ندارد.

در ضمن تخلیه نشدن اسپرم یا منی ربطی به داشتن سلامت جنسی یا نداشتن آن ندارد

بر خلاف تصور عمومی تخلیه شدن اسپرم نیازی به ارگاسم و انزال ندارد چرا که این افراد احساس می کند حتما همراه با انزال است. در این مقاله سلامت از کوثر طب به علت تخلیه نشدن اسپرم یا ماندن اسپرم در اندام تناسلی آقایان را می پردازیم

تخلیه نشدن اسپرم با دیر انزالی آقایان،تخلیه اسپرم در مردان

یکی از بهترین روش های دیر انزالی در مردان و نعوظ سفت در آقایان لبه زدن است. لبه زدن یعنی این که موقع مقاربت جنسی نزدیک به زمان انزال، تحریک جنسی را چند لحظه متوقف نمایید تا رابطه به اصطلاح زمانبر شود. براساس گزارش انجمن بین المللی پزشکی جنسی در این روش افراد از لذت زیاد و مقاربت بهتر فایده مند می شوند

برای لبه زدن فرد به حدی ادامه دهید تا آخر سر فرد با لذت زیاد ارگاسم را تجربه کند، این عمل را چندین و چند بار امتحان کنید تا به توانایی کامل در این روش برسید

از این روش معمولا برای نگهداری انزال زودرس هم استفاده می شود.

بعید به نظر میرسد این روش مشکلات سلامتی ایجاد کند چرا که دیگر نیازی به قرص تاخیری نخواهید داشت

روش های استخراج اسپرم

پیشنهاد ویژه: پکیج افزایش سایز الت

تخلیه نشدن اسپرم به خاطر دوری از ارگاسم

برخی از افراد اجتناب عمدی از انزال برای داشتن بهتر رابطه انجام می دهند و برخی دیگر بر این باورند که این روش موجب تقویت باروری مردان می شود.

دیگر افراد برای بیشتر شدن انرژی فیزیکی و عضله سازی ( مانند بدنسازان) از انزال اجتناب میکند.

تا امروز عارضه ای برای اجتناب عمدی از انزال یا احتباس منی بدست ما نرسیده است و ظاهرا این عمل بدون خطرات جانبی است.

به عقیده افرادی که آگاهانه از آمدن منی جلوگیری می کند یکسری فواید روحی و جسمی برای آنها در بر دارد. به مانند:

  1. افرایش توانان انرژی در بدنسازی
  2. استفامت بیشترهمراه با رشد عضلات
  3. تقویت اسپرم
  4. پمانع ریزش مو
  5. افزایش احتمال تجربه ارگاسم پشت سر هم و لذت دار
  6. کاهش استرس و ترس
  7. افزایش انرژی جوانی
  8. اعتماد به نفس بالا
  9. خواب آرام
  10. کنترل خشم
  11. خوشحالی بدون دلیل
  12. داشتن روابط عاطفی بهتر

البته پژوهش های انجام گرفته در حیطه روابط جنسی نشان میدهد که تحریک مردان سبب بالا رفتن هورمون اکسی توسین و دوپامین در بدن می شود که به عنوان هورمون عشق از آن یاد می شود

اوکسی توسین یکی از بهترین هورمن های افزایش دهنده اعتماد به نفس و نشاط جوانی است و هورمون دوپامین مثبت اندیشی را در بین مردان تقویت می کند

تخلیه نشدن اسپرم برای جلوگیری از زود انزالی مردانه

تخلیه نشدن منی یا دیر انزالی ( ویاگرا طبیعی)

برخی از افراد بر این باورند که دوری کردن از انزال زود رس هیچ ضرری را ندارد همچنین می تواند شما رو از خود ارضایی دور کند و عمکلرد زناشویی ناسالم را اصلاح کنند. بیشتر اشخاص بر این عقیده دارند که دوری از ارگاسم مزایای فیزیکی و روانی احتباس منی را به همراه دارد. برای همین دلایل ارائه شده جنبه علمی ندارد و از نظر علمی خود ارضایی اگر تبدیل به وسواس نگردد می تواند مفید واقع شود

علل ، عوارض و درمان عدم تخلیه اسپرم

درمان عدم انزال مردان

عدم انزال در همه افراد حتما این نیست که به درمان نیاز داشته باشد. اما روشهای مطمعن برای افراد بیمار به عارضه جنسی موجود است که بسته به علت آن ها از انزال پیشگیری می کند. در واقع، عوامل روان شناختی هستند که در این دوران مردان ممکن است از درمان یا مشاوره استفاده لازم را ببرند. این عملیات احتمال دارد فرد را به تنهایی یا با همسر خود برطرف کند. بیشتر این عوامل مربوط به ژنتیک فرد است.

تخلیه نشدن اسپرم اولیه و ثانویه در آقایان

تخلیه نشدن اسپرم یا بی انزالی به معنی عامیانه یعنی انزال خشک نیز نامیده می شود. اشخاصی که این حالت را همیشه تجربه می کنند ، از فعالیت جنسی لذت می برند و اسپرم هم تولید میکنند اما ارگاسم ندارند . این مشکل باعث باقی ماندن اسپرم در اندام تناسلی می شود.

ارگاسم بهتر با قرص بیگ رایز، قرص بزرگ کننده و ویگرکس پلاس تجربه کنید.


[ بازدید : 133 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فرق اساسی فیزیولوژیک در مردان و زنان

جمعه 18 شهريور 1401
20:58
استار باکس

بعد از رابطه زناشویی چکار کنیم؟

روابط بعد زناشویی زوجین

برای اینکه رابطه ما با همسرمان بهتر شود بعد از رابطه زناشویی چه کار هایی اید انجام بدیم؟ رابطه جنسی یک ارتباط تک بعدی نیست که فقط رفع نیاز جنسی انجام بدهیم و تمام شود. بر عکس آنچه که مردم فکر میکنند بعد از رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم همه چیز تمام می شود، اینچنین نیست و رابطه ادامه دارد، نه لزوما در قسمت جنسی بلکه باید از بعد روحی و روانی نیز این رابطه را گسترش داد تا در برهه های سخت زندگیه مشکل اساسی نخورد.

داشتن رابطه جنسی بعد از ازدواج

فرایند ارگاسم چیست (روابط بعد زناشویی زوجین)

موقعی که رابطه جنسی را دو نفر باهم انجام می دهند، هم زمان با فعالیت جنسی که دو طرف را درگیر می کند یکسری اتفاقات هورمونی در بدن کل می گیرد و هورمون های دوپامین، سروتونین و آکسی توسین و اندروفین بطور ناخواسته در بدن زیاد می شود، تا در موقع مقاربت به افزایش لذت جنسی و تامین انرژی بدن تسریع بخشد. بعد از از به اوج لذت رساندن زنان و ارگاسم فعالیت زوجین علل خصوص آقایان بیشتر می شود. مردان در این موقع سکوت همراه لذت را تجربه می کنند و اکسیژن کمتری به بدن می رسانند. ارضا جنسی که اتفاق افتاد رابطه جنسی که به طرز سینوسی بالا و پایین می شد ناگهان متوقف می شود. و طرف مقابل از اوج لذت یکباره خالی می شود.

۱-فرق اساسی فیزیولوژیک در مردان و زنان بعد از انزال

زنان بعد ازرسیدن به ارگاسم، فرونشینی آهسته ای دارند و کم کم از حالت جنسی خارج می شوند و آمادگی رابطه مجدد را دارند و اگر مورد نوازش قرار بگیرند ممکن است باز به ارگاسم برسند اما پس از ارضا شدن مردان یکباره تخلیه می شوند. تا مدتی نعوظ ندارند و نمی توانند به سرعت برانگیخته شوند.

۲-مراحل بعد از ارگاسم (روابط بعد زناشویی زوجین)

بعد از ارگاسم هر دو طرف خسته می شوند، حس خستگی بیشتر برای مردان است، ترشح آکسی توسین خستگی و خواب آلودگی را بیشتر می کند، پس این طبیعی است که طرفین استراحت کنند. ولی بخاطر ساختار روحی زن و مرد تفاوت هایی وجود دارد که باید این مسله رو درک کرد. خانم ها بعد از سکس فرود آهسته ای دارند و حتی بعضی اوقات نیاز رابطه جنسی مجدد دارند، بنابر این رفتار مرد این زمان بسیار مهم است.

زن ها عد ارگاسم نیاز شدید به نوازش و هم صحبتی دارند و درواقع رابطه عاطفی بعد از رابطه زناشویی برای تکامل رابطه جنسی برای آن ها لازم است و در مردها خستگی و فعالیت موجب می شود نیاز مبرم به خواب و استراحت داشته باشند. درنتیجه برای این که یک رابطه به قشنگترین شکل خود ایجاد شود بهتر است یکی از طرفین ایثار در رابطه را داشته باشند تا رابطه مستحکمتر از قبل شود.

نکات بهداشتی بعد از رابطه جنسی

پیشنهاد کوثر طب: خرید قرص وایمکس و قرص ویگرکس پلاس

بعد از رابطه زناشویی چکار هایی بایستی انجام دهیم؟

برای داشتن رابطه زناشویی ایده ال حتما طرز تفکر خود را از این بابت که انزال پایان رابطه است، عوض کنید. پس از آن نیز نیازهای اساسی بانوان ومردان در رابطه روحی همچنان ادامه دارد.

۱-بعد از رابطه زناشویی چکار کنیم؟

بعد از ارگاسم نباید پشت خود را به شریک جنسیتان کنید . و بدتر این که بعد از استراحت دون اینکه با همسرتان هم کلام شوید یکسر بروید تی وی نگاه کنید یا با گوشی خود ور بروید. این روال به مرور به رابطه جنسی آسیب می زند و موج دلشکستگی همسرتان می شود. چرا که او این احساس را دارد که رابطه برای شما فقط قبل ارگاسم معنی دارد.

وقت خود را در اینستاگرام و تلگرام یا دیدن بازیهای فوتال سپری نکنید. و خیلی زود تخت خواب را ترک نکنید. به گونه ای رفتار نکنید که حس ناخوشایندی طرف مقال داشته باشد. نشستن جلوی تلویزیون را به ماندن کنار همسرتان ترجیح ندهید. درست است که این کارها ظاهرا اهمیتی انچنانی ندارند و به چشم نمی ایند اما نوعی بی توجهی به شمار می آیند و می توانند تاثیر مخربی برای شریک زندگی شما داشته باشند و او را نسبت به رابطه جنسی سرد کنند یا دچار سوءتفاهم شوند.

۲-بعد از رابطه زناشویی چکار کنیم؟ ادامه معاشقه بهترین راه

عشق ورزی بعد رابطه سکس خیلی ارامش بخش است چرا که غرور طرف نیز حفظ می شود. آقایان به استراحت بعد از نزدیکی و همچنین به نوازش و ماساژ و تفریح نیاز دارند و زن ها نیز به به نوازش و حرف زدن احتیاج دارند. رابطه برای تکامل عشق و تداوم ارتباط عاطفی است. زمان هم آغوشی فرصت پیوند عاطفی شما و همسرتان است.

می توانید به نوازش بعد از سکس بپردازید. ابتدا شوهر همسرش را بغل کند و او را لمس کند. خوابیدن کنار همسر و نوازش او قلب زن را پر از عشق می کند و خستگی زن را هم از لحاظ روحی و هم جسمی از ین می برد.

۳-بعد از رابطه زناشویی چکار کنیم؟ تعریف از همسرمان

همیشه قدر دان باشید چرا که تعریف کردن و قدردانی نتیجه مثبتی در زندگی شخصی طرفین بجا خواهد گذاشت. همینطور، توجه به استیایل بدنی او، در ایجاد حس خوب و افزایش اعتماد به نفس او کمک کنید. تمجید از یکدیگر در رابطه جنسی برای داشته رابطه های بهتر کمک می کند.

باطل شدن عقد در صورت نداشتن رابطه

۴-تمیز کردن اندام تناسلی (روابط بعد زناشویی زوجین)

برای تمیز کردن الت خود از دستمال و مخلوط آب و سرکه بهره ببرید و واژن خود را پاک کنید و برای این کار دستمال های مرطوب را مصرف نکنید. این دستمال ها مواد شیمیایی دارند و معطر هستند و به واژن آسیب وارد می کنند. و یا از انواع ژل های بهداشتی مثل لوبریکانت استفاده کنید. برای مردان نیز بهتر است برای بهداشت فردی از کاندوم استفاده کند.

۵-برهنه خوابیدن

بعد از ارگاسم سعی کنید لباس نپوشید و یا لباسی گشاد بپوشید که به دستتگاه تناسلی شما نچسبد. بهتر این ا


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش نحوه تنفس برای رسیدن به آرامش

پنجشنبه 10 شهريور 1401
0:01
استار باکس

آرامش اعصاب و روان از چه طریقی ممکن است؟

آرامش اعصاب و روان

برای داشتن آرامش اعصاب و روان بهترین راه “نفس کشیدن” است . شما می توانید با نفس کشیدن به ارامش اعصاب روان برسید

تنفس رابطه مستقیم با آرام اعصاب

بیشتر امراض از طریق استرس و فشار های عصبی بر ما وارد می شود و داشتن اعصاب و روان راحت یک دست آورد بزرگ برای افراد است. اما داروهای شیمیایی تنها راه حل نیستند چرا که با نفس کشیدن نیز می توانید به آرامش برسید.

شما با روش طبیعی می توانید به آرامش عمیق دست پیدا کنید و توان جسمی خود را بالا ببرید.یکی از این روش ها تنفس آرامش آن هم مدل عمیق است.
تنفس درمانی یک روش قدیمی و کاربردی است، تمرین تنفس سلامت مغز را بیشتر می کند برای همین تمارین تنفس در یوگا و تای چی از این دست رو های سالم تمرین اعصاب و روان است. ما استقامت بدنی خود را با تنفس درمانی زیاد می کنیم انجام تنفس های عمیق برای درمان بیماری های روحی مفید است، پس برای استفاده از این روش دقایقی با ما در بخش بهداشت و سلامت کوثر طب همراه شوید.

روش کنترل تنفس ایجاد نشاط و سرزندگی

آرامش اعصاب | موثرترین روش ها برای رسیدن به آرامش اعصاب

آموزش نحوه تنفس برای رسیدن به آرامش

– یک مکان ساکت و دنج را انتخاب کنید که بدور از آلودگی صوتی باشد.
– یک شمع همراه با موزیک بی کلام آرام پخش کنید تا در فضا پخش شود.
– بصورت ریلکس در مبل یا تخت خود دراز بکشید.
– با تنفس طبیعی شروع کنید و دست های خود را آزادانه رها کنید
– بهترین روش این است که دستها باید روی سینه یا شکم قرار بگیرد.
– با دم عمیق از ناحیه شکم شروع کنید و دوباره دم عمیقی از ناحیه قلب داشته باشید.
– هر بار دم را با بازدمی آرامتر به پایان برسانید و تکرار در کار خود داشته باشید.
– ادامه دادن این کار بستگی به توان و رسیدن به آرام ما دارد. با این کار در طول روز می توانید در کمترین زمان به آرام اعصاب برسید.

نکات مهم تنفس عمیق

– در انجام این کار فکر خود را رها کرده و استرس نداشته باشید ( کارایی روش زیاد می شود).
– اگر در شروع کار احساس خوبی ندارید نترسید! چرا که به مرور زمان برای ما خوشایند می شود.
– شاید دلتن بخواهد گیه کنید! بخندید! داد بزنید… پس این کارها را انجام دهید و خجالت نکشید.
– بعد از اتمام در موقعیت استراحت قرار بگیرید و نفس کشیدن عمیق را ک دهید.
برای داشتن رابطه زناشویی سالم بهتر است از این محصولات استفاده کنید:


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فرمول شاخص دلار آمریکا

سه شنبه 4 مرداد 1401
19:25
استار باکس

چگونگی ارتباط قیمت سهام آمریکا و دلار آمریکا

ارتباط بین سهام آمریکا و دلار

قیاس شاخص دلار آمریکا (USDX) را به صراحت می توان گفت برای سنجیدن ارزش دلار در مقابل چندین سبد ارزی اصلی دیگر با ارزش میانگین صنعتی داو جونز ، نزدک و S&P 500 طی یک دو دهه (از سال 2011) ضریب همبستگی به ترتیب 35/0، 39/0 و 38/0 است.با توجه به اینکه ضریب مثبت است ا افزایش دلار ضریب همبستگی بوجود می آید و شاخص رو به بالا حرکت می کند

ارزش واحد پول کشور در مقابل دیگر واحد پول ها

برای ارزش گذاری واحد پول یک کشور در مقابل دیگر واحد پول ها از دو راه می توان به نتیجه رسید:

۱- موقعی که واحدهای ارزی موجود رو به کاهش باشد : اگر مثالی بر این مورد بزنیم می توان گفت انک فدرال نرخ بهره را افزایش می دهد هزینه ها کم می شود.

۲- افزایش تقاضا : چرا که افزایش دلار آمریکا بر ارزش سهام آمریکا تاثیر مستقیم دارد.

تاریخچه شاخص دلار آمریکا (ارتباط بین سهام آمریکا و دلار)

از مهمترین علل برتری دلار آمریکا به دیگر واحد های پولی بخاطر توافقنامه برتون وودز است. چرا که این توافقنامه بین آمریکا و کشور های مختلف به ثبات قیمت دلار آمریکا در مقایسه با دلار آمریکا منعقد شد. یکی دیگر از توافقات برتون وودز در اولین سال توافق هر اونس طلا معادل ۳۵ دلار امریکا بود.

معرفی سه شاخص اصلی بورس آمریکا

فرمول شاخص دلار آمریکا

در محاسبه فرمول USDX بدین گونه محاسبه می شود:

USDX = 50.14348112 x EUR/USD۸ (-0.576) x USD/JPY (0.136) x GBP/USD(-0.119) x USD/CAD^(0.091) x USD/SEK^(0.042) x USD/CHF^(0.036)

چندین حالت ارتباطی دلار و سهام امریکا

برای ارتباط دلار با سهام آمریکا به ۳ حالت محتمل در زیر اشاره می کنیم:

  1. بدترین حالت ممکن.

    سبد سرمایه گذاری شما متشکل از یکسری سهام هایی باشد که برای درآمدزایی بطور قابل توجهی به مواد اولیه، انرژی یا کالاهای وارداتی وابسته هستند. بخش زیادی از تولید اقتصاد آمریکا به مواد خام وارداتی برای ایجاد کالاهای مورد نیاز بستگی دارد. و اگر ارزش دلاری آمریکا رو به پایین باشد، هزینه تولیدکنندگان بالا می رود، که به حاشیه سود (Profit Margin) آنها و در نهایت کل درآمد (Bottom Line) فشار مستقیم وارد می کند.

  2. سناریوی محتمل. (ارتباط بین سهام آمریکا و دلار)

    در حالت دوم این سناریو مطرح است که سهام شما از مجموعه متنوعی از کمپانی ها تشکیل شده است و در هیچ یک از مراکز اقتصادی Overweight نیست. یعنی سرمایه گذاری که شما بر روی انواع سهام های مختلف داشته اید که در حوضه های مختلف فعالیت داشته و اجناس مختلف به فروش می رساند. در این حالت با کاهش دلار هم اثیر منفی و هم تاثیر مثت می تواند برجای بگذارد.

  1. و آخرین سناریو بهترین حالت ممکن.

    در این حالت شما بر روی سهام هایی سرمایه گذاری کرده اید که این شرکت ها کالاهای تولیدی ایالات متحده به سراسر جهان صادر می کند. شرکتهایی درآمد اصلی آنها از طریق صادرات است و چناچه با کاهش دلار عملکرد آنها بهتر می شود.یعنی با تبدیل ارزهای دیگر کشورها دلار هنگفتی دریافت می کنند. بطور خلاصه می توان گفت با صادرات این شرکتها بخاطر پایین بودن دلار بازار بهتری کسب کرده و محصولات با کیفیت خود را بهتر به فروش می رسانند.

ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﻴﻦ ﺷﺎﺧﺺ ﺩﻻﺭ ﻭ ﺷﺎﺧﺺ ﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﻬﺎﻡ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﭼﻴﺴﺖ؟


بیشتر بدانیم : معاملات کوه یخی چیست


ایستگاه پایانی

با توجه به مطالب بالا می توان نتیجه گرفت ارزش شاخص های بازار با بالا رفتن دلار آمریکا صعودی می شود، به عبارت دیگر همبستگی مستقیم به هم دارند.بطور مثال می توان گفت هر چقدر که سرمایه گذاران بیشتری سرمایه خود را در سهام آمریکا قرار می دهند، برای این کار باید اقدام به خرید دلار کنند، که باعث افزایش ارزش شاخص ها می شود.


[ بازدید : 166 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]