تاثیر روغن خراطین

شنبه 7 بهمن 1396
4:49
استار باکس

خرید روغن خراطین اصل از داروخانه

بهترین مارک روغن خراطین اصل ( روغن زالو ) بزرگ کننده آلت مردان ، بزرگ و سفت کننده سینه و باسن بانوان ، چاق کننده صورت و گونه با تاثیر تضمینی

روغن خراطین اصل با کیفیت عالی

سازگار با انواع پوست بدون ایجاد حساسیت

100 درصد طبیعی

دارای خواص شگفت انگیز

ضمانت بازگشت تمامی هزینه ها در صورت نارضایتی

محرک اعصاب زیر پوستی

تنها محصول دارای مجوز برای ارائه در داروخانه ها

روغن خراطین یکی از قدیمیترین و بهترین راهکارها برای حجیم تر کردن اندام ها به شمار میرود. این روغن از نوعی زالو بدست می آید که محصول ارائه شده توسط ما یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار ایران و تنها محصول دارای مجوز ارائه در داروخانه میباشد که تحت نظر بهترین دکترین طب سنتی و در لابراتوار های مجهز ساخته شده است. روغن خراطین دارای خواص بسیاری مانند : افزایش حجم آلت مردان ، سینه و باسن بانوان و چاق کننده صورت و گونه است.

قیمت :98000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شركتی یك ساله

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

خواص روغن خراطین :

بزرگ کننده آلت مردان استفاده از روغن خراطین اصل سالم ترین و بهترین راه برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان است که استفاده از آن به این منظور قدمتی بسیار دیرین دارد و ثابت شده است.

بزرگ کننده سینه و باسن برای بانوان گرامی یکی از بهترین راه ها برای بزرگ کردن و سفت کردن سینه استفاده از روغن خراطین است. برای بزرگ کردن باسن نیز بسیار تاثیر گزار است.(معمولا به صورت دو بار در روز استفاده میشود)

بزرگ کردن لب این روغن میتواند به عنوان مرطوب کننده لب استفاده شود و در زمان کمی باعث بزرگ شدن لب های مصرف کننده خواهد شد. (معمولا به صورت یک بار در روز استفاده میشود)

برجسته سازی گونه استفاده از روغن خراطین برای برجسته کردن گونه ها بسیار کاربردی میباشد نتیجه بسیار عالی خواهد بود. (معمولا به صورت یک بار در روز استفاده میشود)

نرم کننده و لطافت پوست

از بین برنده و مسکن دردهای عضلانی

افزایش دهنده جریان خون در رگ ها

محرک اعصاب خارجی

مشخصات روغن خراطین اصل


قیمت :98000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شركتی یك ساله

1_ روغن خراطین اصل هرگز حالت سفت و جامد ندارد و حتما بصورت روغنی میباشد. بنابراین افرادی که روغن خراطین را به حالت کِرِم ارائه میدهند، متوجه تقلبی بودن آن باشید.

2_ روغن خراطین اصل به رنگ قهوه ای نسبتاً تیره است و نمونه روغنهایی که بی رنگ و یا رنگ کمرنگ و زرد دارند، مطمئناً روغن ناخالص هستند و تهیه نفرمائید.

3_ روغن خراطین اصل بوئی بسیار گرم و تند دارد و هرگز از روغنهایی که بدون بو هستند، استفاده ننمائید.

4_ روغن خراطین اصل باعث گرم شدن موضع میشود و اصلا نباید حالت پف غیر طبیعی ایجاد کند. اگر پف موقت و غیر طبیعی و فوری ایجاد کرد به این معنی است که دارای مواد شیمیایی کورتون دار است که عارضه دارد.

روش استفاده از روغن خراطین :

یک تا دو بار در روز ابتدا موضع را با صابون شستشو دهید تا روزنه های پوست باز شده و آماده جذب روغن شود.
ابتدا بدون روغن ماساژ دهید تا موضع کاملاً سرخ شود و سپس روغن خراطین را با ماساژ زیاد به مدت ده دقیقه خوب ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. در صورتی که خواستید شست و شو دهید حد اقل دو ساعت صبر نمایید تا روغن فرصت جذب داشته باشد.

قیمت محصول اصل : 98000 تومان

برای خرید میتوانید از طریق فرم پایین صفحه اقدام به ثبت سفارش نمایید

در حال حاضر نمونه های مختلف و تقلبی ای ازاین محصول به عنوان روغن خراطین در بازار موجود می باشد که با قیمت هایی متفاوت و بعضا ارزانتر به فروش میرسد. توجه داشته باشید که ترکیب اصلی این روغن ، باید حدود ۹۰% خالص روغن خراطینباشد، در صورتی که برخی سودجویان به دلیل گران بودن خراطین ، یکسری روغن هایی مانند زیتون و… را با آن مخلوط میکنند و این سبب میشود که اثرپذیری آن عملا از بین رفته و یا کاهش یابد.

درصورت عدم رضایت از کیفیت و تاثیرگذاری کرم و روغن خراطین ارسال شده، وجه پرداختی شما برگشت داده خواهد شد.

برای اطمینان از خرید شما عزیزان محصول ارائه شده توسط ما به صورت کاملا تضمینی ارائه میشود و در صورت نارضایتی از محصول میتوانید شیشه نیمه مصرف شده را برگردانید و تمام هزینه خود را پس بگیرید.


لطفا به این نکات توجه نمایید :

همانند سایر دارو ها دور از دسترس کودکان نگهدارید.

فراورده های ظرف در بسته ، دور از دسترس کودکان از نور و در دمای کمتر از 30 درجه بیرون از یخچال نگهداری شود.

قبل از مصرف شیشه را تکان دهید.


قیمت :98000 تومان

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شركتی یك ساله


[ بازدید : 773 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر