قرص مگنا آرایکس افزایش دهنده طول و حجم الت مردان

پنجشنبه 22 آذر 1397
2:44
استار باکس


  • توجه : در صورت خرید ٤ بسته مگنا علاوه بر ١٠ درصد تخیف ١ کرم کینگ سایز نیز از ما هدیه دریافت خواهید کرد

    نمودار رشد الت با مگنارکس

    قرص مگنارکس پلاس فقط برای مردان بالای ۱۸ سال بوده و لذا مصرف آن توسط افراد زیر ۱۸ سال و بانوان ممنوع می باشد. از مصرف نامرتب و قطع مصرف قبل از پایان دوره تعیین شده خودداری نمایید. قرص ها را با توجه به جدول زیر مصرف نمایید و هر قرص را با یک لیوان آب میل نمایید

    وزن بدن فرد 18 تا 28 سال 28 تا 40 سال بالای 40 سال
    تا 75 کیلوگرم روزانه 2 عدد روزانه 3 عدد روزانه 4 عدد
    75 تا 100 کیلوگرم روزانه 2 عدد روزانه 3 عدد روزانه 4 عدد
    بالای 100 کیلوگرم روزانه 4 عدد روزانه 4 عدد روزانه 4 عدد

    عوارض جانبی قرص مگنارکس پلاس

    مگنارکس پلاس قویترین داروی بزرگ کننده و حجم دهنده الت تناسلی مردان داری فرمولاسینی 100% گیاهی و عاری از هرگونه عوارض میباشد. قرص مگنارکس پلاس پایانیست به تمام نگرانی های شما درمورد مقاربت و سلامتی جنسی. با مصرف قرص مگنارکس پلاس اصل زندگی زناشویی شما متحول خواهد شد . میتوانید استرس ناشی ازنارضایتی شریک جنسی خود را از بین ببرید و در روابط جنسی خود اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و از زندگی زناشویی خود لذت کامل را ببرید.

    شما با خرید قرص مگنارکس دیگر احتیاجی به مصرف داروهای شیمیای 100% مضر نخواهید داشت. این دارو باعث بالارفتن تپش قلب , سردرد , آلرژی و…. نمی شود.

    تاثیرات مثبت

    با افزایش دادن سایز طول و ضخامت 3 تا 6 سانتی متر آلت تناسلی فقط درعرض چند هفته آن هم بطور دائم و بدون عوارض جانبی نقش بسار موثری در بهبود رابط مقاربتی شما خواهد بود.

    با بالا بردن اعتماد به نفس شما در مقاربت, ایجاد حس آرامش روحی قبل و هنگام مقاربت و جلو گیری از انزال زود رس به شما و شریک جنسی شما بالاترین حس لذت را هدیه میدهد.

    با افزایش زمان سفتی آلت و مدت زمان شق شدگی حتی بعد ازحالت نعوظ و تحریک جنسی باعث بالا رفتن مدت زمان مقاربت و ایجاد بالاترین لذت جنسی برای زنان می شود.

    MAGNARX+ ارگاسم واقعی را به شریک جنسی شما هدیه می دهد.

    .

    قیمت :180000 تومانبند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر